قالیباف استعفا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قالیباف استعفا
نوشته شده در شنبه 16 ارديبهشت 1396
بازدید : 30
نویسنده : atefe

سخنگوي شهرداري تهران با تكذيب استعفاي دكتر قاليباف ، دليل اين شايعات را احتمال كانديداتوري  شهردار در انتخابات دهم رياست جمهوري عنوان كرد.

برخي از سايت ها خبري منتشر كردند و در آن از استعفاي شهردار تهران خبرداده بودند.

محمد هادي ايازي در گفت و گو با خبرنگار «كلمه» افزود: «تا جائي كه اطلاع دارم و با آقاي دكتر قاليباف هم صحبت كرده ام حتي احتمال استعفا از سمت شهرداري تهران هم تكذيب مي شود.»

وي به ناملايماتي كه بر سر راه قاليباف براي فعاليت وجود دارد اشاره كرد و افزود:«دكتر قاليباف چه در دوره مديريت نيروي انتظامي و چه در دوره مديريت شهرداري با اين ناملايمات روبرو بودند ولي بحث استعفا مطرح نبوده.»

وي تصريح كرد :« قاليباف در موضوعات شهرداري با مشكلاتي مواجه بوده كه هميشه در جمع مسئولان دولتي هم به آن پرداخته و گفته كه ما هيچ انتظاري فراتر از آنچه كه آقاي احمدي نژاد در زماني كه در شهرداري بودند از دولت داشتند نداريم.»

وي درباره دلايل اين شايعه سازي ها گفت: «در آستانه انتخابات رياست جمهوري هستيم و يكي از افرادي كه به عنوان كانديداي بالقوه از ايشان ياد مي شود آقاي قاليباف است از اين زاويه مي توان دليل شايعه سازي ها را پيدا كرد. »

ايازي در عين حال درباره احتمال كانديدا توري شهردار تهران در انتخابات رياست جمهوري گفت:«هنوز آقاي قاليباف اعلام كانديداتوري نكرده است و معلوم هم نيست كه در صحنه حضور يابند يا نه .»

وي در پايان خاطرنشان كرد: « قاليباف با اقتدار كار را دنبال مي كند.»




:: برچسب‌ها: قالیباف ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: